به حمایت شما برای پرداخت هزینه‌ های سایت (سرورها، تیم ترجمه و ...) نیاز داریم. هر حمایت کوچک، گامی بزرگ در مسیر ارتقای کیفیت محتوای ماست.
The Squid Girl

The Squid Girl

Shinryaku! Ika Musume | دختر ماهی مرکب

7.41 /10

13 سافت ساب 12
مدت زمان : هر قسمت 24 دقیقه | پسرانه شبه انسان کمدی |
محصول :  ژاپن
کیفیت نمایش : BluRay نوع انیمه : سریالی
  قسمت 12 فصل 1 قرار گرفت.
سال پخش : 2010
وضعیت : اتمام پخش

انسان‌ها سال‌هاست که با بی‌توجهی به محیط زیست، زباله‌های خود را در اقیانوس‌ها رها می‌کنند و به زیستگاه موجودات دریایی آسیب می‌رسانند. این موجودات بی‌پناه از آلودگی و بی‌رحمی انسان‌ها رنج می‌برند.

در این میان، یک ماهی مرکب جسور به نام “دختر ماهی مرکب” تصمیم می‌گیرد تا انتقام ظلم انسان‌ها را بگیرد. او که به قدرت‌های خارق‌العاده‌ای مانند بازوهای قدرتمند، پرتاب جوهر و نور بیولوژیکی مجهز است، از اعماق اقیانوس به سطح آب می‌آید تا بشریت را به سزای اعمال خود برساند.

اولین هدف او رستوران ساحلی “لیمون” است که توسط دو خواهر به نام‌های “ایکی” و “چیزورو آیزوا” اداره می‌شود. دختر ماهی مرکب با تصور اینکه این رستوران گامی آسان برای تسلط بر جهان است، به آن حمله می‌کند. اما او به زودی متوجه می‌شود که زندگی در خشکی با دنیای زیر آب تفاوت‌های زیادی دارد و با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود.

در حین تلاش برای رسیدن به اهداف خود، دختر ماهی مرکب به طور تصادفی بخشی از دیوار رستوران را تخریب می‌کند. در نتیجه، او مجبور می‌شود برای جبران خسارت، به عنوان پیشخدمت در رستوران مشغول به کار شود.

با وجود این شکست‌ها، دختر ماهی مرکب به مرور زمان با زندگی در خشکی و کار در رستوران کنار می‌آید. او با مشتریان و همکاران خود صمیمی می‌شود و خاطرات جدیدی می‌سازد.

در کنار کار در رستوران، دختر ماهی مرکب همچنان به دنبال راهی برای رسیدن به اهداف خود و نجات اقیانوس‌ها از آلودگی انسان‌ها می‌گردد. او با کمک دوستان جدیدش، مصمم است تا دنیا را به مکانی بهتر برای همه موجودات تبدیل کند، حتی اگر این کار به معنای سرو یک اسپاگتی خوشمزه با جوهر ماهی مرکب برای هر نفر باشد!

یک نظر

کانال تلگرام آیوفیلم

صفحه اینستاگرام آیوفیلم

اطلاعات مرتبط
لینک های مرتبط

نکات قابل توجه قبل از دانلود

1. تمامی عناوین سایت به صورت اصلی و بدون دستکاری می باشد.
2. برای دانلود و اجرای فیلم ها حتما صفحه نرم افزارهای مورد نیاز را مشاهده کنید. نرم افزار موردنیاز
3. برای دریافت آخرین اطلاع رسانی ها حتما صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
4. توجه داشته باشید بعضی از فیلم ها بصورت زیرنویس چسبیده هستند و برای بعضی فایل زیرنویس برای دانلود قرار گرفته اند و زیرنویس چسبیده نیستند. توضیحات هر پست را با دقت مطالعه فرمایید.
5. در صورتی که فیلم مورد نظر شما حاوی فایل زیرنویس بصورت جداگانه بود و اگر با مشکل بهم ریختگی زیرنویس مواجه بودید اینجا کلیک کنید
6. جهت مشاهده آموزش هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم اینجا کلیک کنید
7. در صورت وجود مشکل در لینکها و ... از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید


صفحه اصلی فیلم سریال انیمه کره ای ترکی بزودی
دوبله فارسی
جستجو
فیلترهای عمومی